Sidor

tisdag 14 april 2009

Brumbrum

Dagens höjdpunkter var att åka runt i pappas brumbrum i höghastighet med Jens, Tobbe och Robin. Robin behöver lära sig att man behöver tänka på att man behöver en bromssträcka, tss! Sedan kollade jag och min bästaste Tobbe åter på avsnitt av Buffy medan min pojkvän satt och kollade nere på tv med min far. Imorgon åker min far till Thailand, ja igen. Jens ska skjusa in honom och sedan skjusa mig till Norrtälje när jag kommit hem från skolan. Kan ju hoppas att Jens kan stå ut med att sova med mig imorgon så jag slipper sova ensam i ett tomt hus. Nej, måste sova nu. Good night!
..
ps. Jens är söt när han sover ds.

3 kommentarer:

Tove sa...

Varför får inte jag vara länkad på din blogg :(

Robin sa...

Se det så här, nu vet jag hur lång bromsträckan är och ingenting hände ju! Men den var riktigt kul den där trippen =D

Patricia sa...

NU gumman är du länkad! Tror internet låste sig när jag la in din adress senast! <3