Sidor

måndag 13 april 2009

Ett djävulsktmove

Jag är en morgontrött människa som inte ska vara ur sängen fören minst klockan elva på morgonen. Det händer dock att ibland måste man gå upp tidigare än så men OM jag ska upp då borde man få vakna som jag vaknade i morse minus några bitar. Vaknade till av att Jens vaknade och klev ur sängen jag måste ha kollat på honom konstigt för han skrattade till och sedan var han borta. Det är en av minus bitarna. Vände mig om och somnade igen för att bara några minuter senare väckas igen av Jens som puttar in mig så han fick plats. Ännu en minus bit. På något sätt måste jag som en värmesökandemissil ha hittat hans varma kropp för det var där jag vaknade till flera minuter senare av att han låg och drog försiktigt med handen mig på ryggen och nacken. Det är ett djävulsktmove då jag får gåshud av det. Det är så man BORDE vakna varje morgon! Somnade om när jag låg där och njöt av morgon myset och vaknade av att jag helt plötsligt inte hade något täcke utan det hade min kära pojkvän i handen och sa att jag var tvungen att vakna och kliva upp. Fick ett par byxor kastade bredvid mig och snabb som jag är på med kläderna och muttrandes la jag mig under täcket igen tills Jens kom och pussade på mig och sa att vi var tvungna att åka.
..
Nu ligger jag här i min ouppvärmda säng och är trött men pigg. Så vad ska jag hitta på nu då?

Inga kommentarer: