Sidor

onsdag 29 april 2009

Ebola är inte bra


Ligger här i min säng med min söta skånska röda katt och känner mig ganska nöjd med tillvaron. Det vart upp till bmxbanan bara för att pussa på Jens, jag är slav under min kärlek. Fine var där uppe ett tag så man hade lite sällskap iallafall och när hon åkte stod jag och pratade med Sussi. Efter ett tag kom Fine tillbaka och hämtade mig och så åkte vi till Tove för att hjälpa henne med kläder till imorgon. Sedan ringde jag och övertalade Jens att skjusa mig och Tove till Norrtälje mest för att Tove skulle slippa åka hur mycket buss som helst. Men jag vann på det ändå, handlade lite groggvirke till imorgon och den helt underbara Ben och Jerry glassen! den tar en mot skyarna.
..
När vi åkte i bilen påväg hem så sa Jens att jag fick inte få Ebola, för det var 90 % dödlighet om man hade det. Och då undrar jag såklart, varför skulle jag få ebola? Men slutsatsen var iallafall att jag fick inte dö så jag får inte få ebola och det är äckligt för att man får inreblödningar. Medan jag sedan åt min glass i sängen så kollade jag på ett avsnitt av criminal minds och där fick jag veta att ca 99% av alla barn som kidnappas dör innan 24 timmar.. det är hemskt!

Inga kommentarer: