Sidor

fredag 1 maj 2009

1 maj 2009

Valborg
Ångrar inte alls att jag åkte in till Norrtälje och för första gången spenderade min valborg någon annanstans än i Hallstavik. Först vart det grillning i parken med trevligt sällskap dels bestående av människor, poliser och en mycket sällskaplig and. När solen sedan började gå ner vart det lite för kallt för att stanna utomhus så hem till Linn och Viktor vart det. Där vart det ölspelet och jag har aldrig. Tydligen var jag och Fabbe värst! Så jäkla härliga männsikor där och jag hade verkligen super kul. Satt och pratade större delen av kvällen och folk vart riktigt dragna. Jag hade det mycketmycket trevligt! *blinkblink* Somnade vid kvart i sex och vaknade vid tio sedan och då vart det donken för bakisfrukost nog för att jag chockerande inte var bakis.
..
Dagen idag har jag spenderat med Jens och nu sitter jag är med alkoholpåverkade kompisar till pappa.

Inga kommentarer: