Sidor

fredag 24 april 2009

Och du, jag älskar de!

Emma kom tillslut till mig och kort därefter kom min snygging och var här en 20 minuter eller så. Sedan åkte han och jag och Emma vi promenerade och satt oss och gungade. Sedan dök Tove upp och så var vi tre. Emma åkte och då var vi bara två, men lika kul hade vi för de då Tove satt och lekte med min cam. Finfina bilder vart det! När Tove sedan åkte så ringde Gustaf och höll mig sällskap någon timme, bestämde att vi ska ses imorgon och umgås. Efter ett tag så var jag på telefonen och ringde Tobbe, han kom och vi åkte ner för att handla choklad som jag behövde för att överleva. Vissa veckor i en flickas liv så krävs det choklad för att överleva hormonsvängningarna. Sedan ringde Gustaf igen och han är bra underhållande. Jens ringde efter sin promenad med Emma och det vart ett tag som vi pratade och öven under den tiden pratade jag med Monika. Så dagen kan väl sammanfattas med telefonprat och att träffa folk.
..
Översocial jag är i farten och du, jag älskar de!

Inga kommentarer: