Sidor

måndag 20 april 2009

Ryggen, halsen och så sömnen

Min rygg gör ont! Suttit fel och framför datorn och det är väl inte det ultimata när man har två kotor i ryggen som är helt jäkla fuckup. Min hals börjar göra ont också, dags att bli förkyld igen eller varför inte halsfluss. Tobbe ligger i andra soffan och håller mig sällskap, vi har legat och kollat på tv. Inte så händelserikt men jag njuter av att ha honom där, inte så ensamt då. Jag undrar var Musse är, han måste sova vid mina fötter inatt annars blir det för tomt och framför allt kallt om fotarna. Jag har dessutom lånat två böcker av Fine som jag läst några gånger redan men som man kan läsa om flera gånger till. Så jag har att göra i natt ifall inte sömnen vill komma. Sömnproblem har jag börjat fått, inte allvarliga har bara svårt att somna och ibland vaknar jag för tidigt.

Inga kommentarer: