Sidor

tisdag 12 maj 2009

12 maj 2009

Vet du vad det värsta som finns är när man är ensam hemma? Jo, det är när strömmen plötsligt går och hela huset är mörkt. Tack och lov var min dator vid liv och min mobil. Sedan så från ingenstans så åker ett papper från skrivbordet ner på golvet, bra tid att det händer när man redan ligger lite små rädd i sängen. Och Jens sover såklart men ljudlöst på telefonen, inte bra när jag ringer och vill prata för att slippa på att det var mörkt över allt.
..
Somnade tillslut iallafall och vaknade vid sex levandedöd ungefär och pappa började tjata om att jag måste ur sängen! jag behövde liksom bara liggga 10 minuter och jag skulle vara klar för tidigt till bussen och då blir man rastlös. In till skolan blev det iallafall fast jag var sugen att "försova" mig och skylla på att strömavbrottet liksom nollställde min klocka, som den faktiskt gör! Sov på bussen och la mig sedan på soffan i skolan och sov till Sandra kom till skolan och gå gick vi ut med hundar i en timme. Och ja, träningsvärk från igår har man lyckats får också. Snart ska jag gå och sällskapa med Gustaf vid lunchen.
..
Hämtade ut biljetterna till skivan också så nu ska alla kompisar bara hämta dem!

..

Ge mig TORSDAG!

Inga kommentarer: