Sidor

måndag 11 maj 2009

Nu ska det bli andra bullar

Jag erkänner, jag har sämst kondition. Lungorna värkte och halsen kändes som att andas eld. Benen klarade sig bra tills man stannade och då jäklar så var det brinnande benhinnor. Men ändå, jag klarade mer än vad jag trodde. Kan vara pågrund av att jag var envis och vägrade ge upp innan jag kommit dit jag ville.
..
När jag sedan ledsnade så ringde jag Tove och vi tog en lång promenad och stötte på både kor, hästar och ankor. Jag skrattade ganska gott åt att Tove sa: kolla han kissar och det var en kviga. Vi pratade iallafall en massa och bestämde att imorgon så blir det jogging och powerwalk för oss båda. Jag har gått från att vara en aktiv tjej som sprang lätt 400 meter på kort tid till tjejen som får tvinga kroppen att springa.
..
Jens hämtade upp mig hos Tove sedan iallafall och nu sitter jag här. Ska snart hoppa in i duschen och sedan blir det att lägga sig och läsa lite mikrobiologi eftersom jag chockerande nog är nästan klar med hemtentan på naturkunskapen trots att jag trodde att det skulle ta hela veckan, go Patricia!

Inga kommentarer: