Sidor

onsdag 13 maj 2009

13 maj 2009

Eftermiddagen hade väldiga svängningar i humöret.
Men kvällen slutade iallafall bäst med två knasbollar, så klart pratar jag om Tove och Tobbe. Började med att vi tog en promenad och pratade som man alltid gör på promenader. Vi hamnade sedan hos Tove där det vart kvällsfika och jag vart väldigt förtjust i baconost! Upp på hennes rum och helt plöstligt vart jag full av barnslighet och hoppade på Tobbe, gjorde om sångtexter så det var helt knas och sjöng med mig falska röst. Skrattade som jag vet inte vad, det var nog ett tag sedan man skrattade så. Var till och med så att jag vart kittlig och Tobbe utnyttjade det till fullo och jag skrattade ännu mer. Tove visade kläderna till imorgon och det var också det första jag gjorde när jag kom hem. Att det plingade till i telefonen och man fick ett oväntat sms gjorde bra kvällen ännu bättre.
..
Men STORT tack till er mina vänner för att ni förgyller mina mörka stunder <3

Inga kommentarer: