Sidor

fredag 15 maj 2009

15 maj 2009

Studentskivan var lyckad iallafall för min del. Trevligt sällskap vid middagen, drickat flödade och många var fulla redan innan middagen och större delen vart det under middagden. Klassen STORYTELLER vart jag också och det hade jag nästan trott. Kvällen fortsatte med att kompisarna kom och sedan vart det dans för hela bunten! Det var svårt att dansa i min toga, var utklädd till romarinna eftersom temat på skivan var: oj, jag kom visst fel. Var en härlig blandning av det mesta allt från prinsessor till djävular.
..
Klockan ett var de roliga slut och jag små däckade nog i bilen till och från. Sov hos Jens och när han sedan skulle till skolan vaknade jag och fan, baksmälla! Inte bra alls, inte bra alls när man tänke på att man skulle ha redovisning direkt på morgonen och sedan prov. Bad om vatten och ipren av honom och somnade sedan om och vaknade bra, utan baksmälla. HÄRLIGT!
..
Höll min redovisning och har skrivit mitt prov, är ett G måste vara ett G. Sedan fick jag veta att jag klarade religionsprovet så nu är den ändå resten traktorteori.

Inga kommentarer: