Sidor

måndag 18 maj 2009

18 maj 2009

Ligger här i min bruna, varma och sköna morgonrock i min allt för obäddade säng. Magen är full av pappas spagetti och köttfärsås. Det borde komma med en varning att man äter FÖR mycket och att munnen börjar svettas av chilin som ligger döljd där i stekpannan. Men det är så otroligt gott och pasta är ju en av mina favoriter. Huvudet är segt, trött som om allt spelas i slowmotion. Jag har en stark känsla av att bara krypa ner under täcket och jag tror jag ska följa mina känslor.
..
Skoldagen då, gick fort väldigt fort då det var att träna slalom med Hugo. Den hunden har redan lärt sig det med godis nu är det utan som gäller. Göra lite skittraktorteori vart det också så jag åkte in tidigare till skolan trots att jag var svimfärdig när jag vaknade. Efter en välbehövd lunch så vart det film tittande eller snarare smsande för min del och resten av de som satt i klassrummet sov. Sista lektionen var den mest givande då vi gick igenom klicker teori och gjorde övningar då vi skulle spela hundar. Kim och jag jobbade tillsammans med övningen och vi skrattade på ganska bra åt hur fånigt det såg ut.
..
På bussen vart det telefonen som satt klistrad i mitt örat. Tur att Jens överlever långa telefonsamtal.
..
Nej, sova var det va klockan 18.00 på en måndag.

Inga kommentarer: