Sidor

måndag 18 maj 2009

Kvällstankar

Att känna av samma värk i magen som när jag hade magkatarr för kanske ett halv år sedan får en att tänka tillbaka till varför jag fick det från första början. Och nu börjar jag undra vad som kanske har haft ett finger med att ge mig smärtan nu, nog för att jag inte tror att magkatarren är tillbaka utan det var nog bara en varning från magen att jag ska lugna ner mig.
..
Problemet ligger väl fortfarande i att jag överreagerar, är impulsiv i att missförstå och att jag stressar. Men hur lätt är det inte att stressa såhär innan studenten? Nog för att det enda som är kvar i skolan nu är traktorteori, orkar inte bry mig om det blir ett IG eftersom jag redan från början inte ville ha den men den är obligatorisk för Jällaelever.
..
Ligger här och smsar med en kompis. Jag förstår henne och man blir irreterad på hur killar tänker ibland. Men visst tjejer är inte mycket bättre men detta borde ju vara uppenbart tycker man..
..
Jag har under dagen också fått mail från en person som jag verkligen inte förväntade mig skulle skriva. Men jag vart glad så otroligt glad att hon skrev, min kusin som jag trodde jag förlorat.

1 kommentar:

Amanda sa...

Åhw, du kommer aldrig förlora mig :)