Sidor

måndag 25 maj 2009

25 Maj 2009

Halsen gör ont, tack Fine för att du smittat mig. Nu hoppas jag bara att jag blir sjuk nu eller att det går över för jag vill inte vara sjuk i helgen eller nästa vecka. Det vart iallafall lite bättre i halsen efter att ha sovit flera timmar.
..
Jag har konstaterat att jag är inte gjord för att arbeta iallafall inte med slitsamma saker som att kratta gräsmattan eftersom jag efter 20 minuter hade lyckats med att få TRE vattenblåsor. Det är inte skönt!
..
Tove och jag skulle foto men det slutade med prat, alltid lika uppskattat. Jag fick också byta ut ordet sex mot körsbär eftersom det fanns små bmxbarn runt omkring. Tove börjar då sjunga: ska vi plocka körsbär i min trädgård! Lyckat Tove.
..
Jens tvingade mig att lära mig hur man tankar en bil eftersom han just nu är väldigt ivrig på att få mig att lära mig köra också. Han lyckades nästan att övertala mig att prova köra lite vid orionparken men då sa jag nej.

Inga kommentarer: