Sidor

måndag 25 maj 2009

Sisters

Nu på kvällen vart det lite tjejsnack med systrarna. Det är nu man inser att man saknat dem, riktigt mycket om jag ska vara ärlig. En shoppingdag är iallafall bokad nästa vecka för systrarna (numera) blondin. Caroline valde att byta från brunett till blondin, det var på tiden eftersom hon är blond rakt igenom. Jag borde sova nu eftersom det är tidig uppgång imorgon och fick veta att tydligen ska det komma folk (antagligen killar) som ska fixa bredband i lägenheten imorgon bitti. Man kan ju hoppas att de inte kommer innan jag åker till skolan men det är väl inte så troligt att det kommer innan klockan sju på morgonen, eller?
..
Sover inte ensam inatt, jag och Felicia fick dela på bäddsoffan eftersom jag inte står ut med att min mor snarkar.

Inga kommentarer: