Sidor

tisdag 26 maj 2009

Jag är först med det också

Kvällen har tillbringats med att ha en telefonlur i örat. Jens var mest skyldig eller det var jag som var skyldig som ringde honom. Sedan pratade mamma med någon och så räckte hon över luren till mig och jag hör ett manligt hej. Jag kände verkligen inte igen rösten fören han sa hej Patricia och då tändes ljuset i huvudet och det var så klart Micke min kusin. Han vart lite sårad över att jag trodde att han inte skulle dyka upp på min student och jag är jätte glad över att han kommer. Jag är ju först med både att födas först och ta studenten först. Jag född i augusti och han december. Jag tar studenten den 5/6 och han den 12/5. Jag lovade även att jag skulle självklart komma på hans student och visst fick jag väl det sa han tillsist efter att ha förvirrat mig totalt och han skrattade och sa att jag har nog feber.
..
You make me crazy

Inga kommentarer: