Sidor

tisdag 26 maj 2009

26 maj 2009

Jens kom och hämtade mig från skolan även fast han inte behövde. Idag är en sådan dag när man liksom uppskattar saker och ting lite mer än vad man annars gör. Detta borde hända varje dag faktiskt att man är tacksam för det man har i livet. Så för att pränta in detta hårdare i huvudet så ska jag skriva några punkter över vad jag vart tacksam över idag. Ett steg framåt mot ett mera tacksamt jag.
..
Idag har jag vart tacksam över att:
  • Jens är den han är, killen som jag har i hjärtat.
  • Att Emma satt sig på bussen och spenderade några timmar med mig.
  • Att mina sisters and mother plus Jens och Emma grillade och hade det trevligt.
  • Solen sken och jag kunde ligga och njuta av värmen.
  • Ida och jag fick tillfället att sitta i gräset
  • Jag fick sluta tidigare.

Inga kommentarer: