Sidor

tisdag 23 juni 2009

23 juni 2009

Vaknade tidigt idag eftersom Fine skickade ett sms och frågade om vi inte kunde ses. Jag kastade mig upp i sängen och tog med mig bikinin och solade med henne en timme på stuttsmattan. Efter det var det direkt hem till mamma och sedan handla fika och hämta Felicia för att sedan åka till Herräng och pressa sol. När jag låg där som nöjdast och höll på att somna fick jag ett sms från Emma som frågade om det var skönt och sola. Hur tusan vet hon att jag solade och så tittade jag upp och såg henne några meter ifrån mig. Vi tog en promenad upp på sligen och sedan solade vi på bryggan och förfryste fötterna i vattnet för att sedan sola på stranden igen. Tillslut gav jag och min familj upp och åkte till Monika och fikade istället. Nu så har jag legat och läst ljudet av ditt hjärta medan mor kollat på criminal minds. Det är väl dags snart att fixa middag men jag är inte hungrig, värmen har en sådan effekt på mig. Var någon skum typ som lagt till mig på skype också, var bara att blocka och ta bort på en gång. Han kom från Frankrike med ett muslimskt för-och efternamn.
..
Nu väntar jag bara en av dagens höjdpunkter, att prata med Jens så jag kan skryta om min bränna!

Inga kommentarer: