Sidor

onsdag 17 juni 2009

Första dagen är värst

Har suttit och byggt lite på det huset som jag har på the sims 3. Jag tycker det är kul men idag är jag rastlös så jag gav upp efter 20 minuter. Idag försöker jag hålla mig sysslosatt och det har hitills gått helt okej.
..
Jag och Fine tog en sväng in till Norrtälje och fikade hos Linn och handlade på Duka. Fattar inte att både Fine och Linn är så inne på hushållsgrejer men det är klart, Linn bor med en sambo och Fine är väl inte långt ifrån sambo snart. Jag tycker väl mest sakerna är fina men känner inget större behov att börja boa än. Brummade sedan till Herräng där vi plockade på oss de sista sakerna från bröderna Mattssons och vi passade också på att ta en liten lunch innan jag vart avlämnad hos pappa.
..
Vi behöver ett till badrum hos pappa! Caroline och Felicia beslagtar toaletterna så man får hålla sig tills man nästan kissar på sig. Ena duschade och den andra stod och kastade spakel i ansiktet och det var då inte lite! 8 olika maskaror ska man ha också.. hur man orkar.
..
La mig i solen en stund med twilight boken men det vart mest så att jag lapade i mig värmen som solen gav istället. Ringde Gustaf och pratade någon timme med honom och jäklar vad vi två kan prata! Så vad hände sen då.. inte mycket jag funderar på att försöka läsa boken igen och sedan är det bara att vänta på att Tobbe kommer och räddar mig från rastlösheten. Hoppas på att Jens är inne på skype ikväll också så man får höra hans röst. Kärlekskranka Patricia är i farten och verkar inte lugna ner sig heller.
..
Den första dagen är verkligen värst!

Inga kommentarer: