Sidor

tisdag 30 juni 2009

Obvious

Helt plötsligt av okänt anledning så har tre olika killar tagit kontakt med mig. Jag vet inte vilka dem är eller aa, vad dem vill är väl ganska obvious.
..
Den första la till mig på skype, någon fransk kille med ett muslimskt namn som ringde mig när jag var ute. Nekade samtalet, blockade och tog bort från listan. Vart i från fick han ens min adress?!
..
Den andra ville ha mig som vän på facebook och jag tänkte väl att han höll på med något spel som jag också spelar och ville ha med mig i sin klan eller nått. Men tydligen hade han fått tag på fel Patricia men fortsatte skriva och han kommenterade självklart och skrev att han sett att jag har pojkvän och frågade om det stämde.
..
Den tredje är någon kille som skriver på bilddagboken och som också frågade om hur bra var det med min kille?
..
Står det något i nyllet på mig eller nått som gör att dessa konstiga männsikor dras till mig.. tur att man kan blockera och låsas som inget iallafall. Och vad är det för fenomen som gör att killar dras till upptagna tjejer?

Inga kommentarer: