Sidor

tisdag 30 juni 2009

What to do

Sysselsättning när man inte kan sova och inte vill ligga i sängen och stirra i taket, det är att läsa en massa bloggar. Jag har faktiskt hitta några intressanta som jag nu följer. För mig är inte mode eller ytliga grejer intressant att läsa om utan det ska vara verklighet. På något sätt har jag fastnat för mamma bloggar eller såna som snart ska bli. Och de är kanske i yngsta lagret med den yngsta som är 15 och äldsta är 20 vilket inte är så ungt. Men 15-16 år.. i den åldern hade jag inga tankar på barn och jag beundrar deras beslutsamhet och vilja för att bli bra föräldrar trots allt som sägs om unga mammor.
..
Det är vackert att vara gravid, jag tycker om magen. Jag undrar hur det känns att själv ha barnet/barnen där i magen, sparkandes. Att höra hjärtslagen vid ultraljud och allt som hör till att vara gravid. Men det kommer tids nog, någon gång är det väl min tur.
..
Nej, sova så timmarna går fortare.

Inga kommentarer: