Sidor

måndag 22 juni 2009

Mamma är värre

Nu har jag hamnat hos min mamma istället. Kände att ett behov att vara med henne och hon kände likadant. Så nu på kvällen har vi kollat på criminal minds och ätit snacks och pratat. Har märkt att mitt telefonpratande har jag fått från henne! Jag och Jens började prata samtidigt som hon ringde en tjejkompis och när vi lagt på så pratade hon fortfarande med full entusiasm.
..
Är det fint väder imorgon ska vi ta en tur till Herräng och steka i solen och stanna hos Monika på en fika. Jag försöker föra dem samman lite grann men aa, jag vill faktiskt träffa Monika också. Är lite besviken över att Jens inte tänkter filma imorgon när han ska försöka sig på att komma ur sängen. Han har tydligen gjort 1000 situps på gymmet, jag är död efter kanske 30 liksom.
..
Men men försöka sova kanske så jag vaknar när mamma vaknar imorgon.

Inga kommentarer: