Sidor

onsdag 22 juli 2009

17 till 22

Senast jag skrev var den 17 och nu är det den 22. Bloggandet har inte gått som jag trodde att det skulle gå och egentligen är det bara posetivt att jag inte spenderat halva dagarna åt att sitta vid datorn. Jag har istället egnat stor tid åt mina kompisar och det har vart mer än bra. Vart en grilling på stranden med sol och bad. Annars har jag vart med Fine och Johan alias bakis varje dag sedan i fredags. Han är en gammal klasskamrat från forsmark till Fine och jag är så besviken på mig själv att jag inte lärde känna honom tidigare för snällare kille får man nog leta väldigt länge efter!
..
Min kära pojkvän har också hört av sig från Australien trots den stora tidskillnaden då det är i princip så att han ringer mig strax innan han ska sova och då har jag precis vaknat. Men nu är det inte så mycket mer än 6 dagar innan han är hemma. Antingen så ses vi redan på tisdagen eller så ses vi på onsdagen eftersom jetlagg inte är allt för roligt.

Inga kommentarer: