Sidor

onsdag 22 juli 2009

snark

Trött, det är bara förnamnet. Gick upp vid tio över åtta idag och satte mig på nio bussen in till Norrtälje. Kunde knappt hålla ögonen öppna och precis när jag nästan lyckats somna så ringde mobilen och det var Jens. Det var trevligt ävenfast jag kämpade med att hålla ögonen öppna och försöka säga vad han egentligen sa och inte få för mig vad han sa. Väl inne i Norrtälje var de bara att gå till um och det gick snabbt där då efter en 15 minuter var jag påväg till stationen igen. Väl hemma gick jag först till apoteket och hämtade ut mitt recept sedan åkte kläderna av och jag la mig i den sköna sängen. Är hungrig men det finns inte så mycket att göra mat av här hemma och det lär inte bli middag fören sent och klockan är nu bara halv två.. shit, inte bra att gå upp för tidigt dagarna känns för långa.

Inga kommentarer: