Sidor

måndag 6 juli 2009

6 juli 2009

På något sätt har jag både mer ork och tid att blogga när Jens inte är med mig. Jag spenderar ju fortfarande tid vid datorn men orden vill inte komma in på bloggen bara. Men det blir blir nog snart mer bloggande igen eftersom Jens åker iväg till Danmark för att cykla EM (Europa mästerskapen). Så mer tid och tankar på bloggen blir det väl.
..
Två dagar har nu spenderats i Uppsala. Först på bio med Jens, vi såg flickvänner från förr och den var riktigt bra. Vart lite besvikna när människor började välla in i salongen eftersom vi trodde det skulle bli tomt. Idag vart det Uppsala med Jens och pappa för att handla golv till mig och nu vart det svarta. Får lägga ut det färdiga resultatet sedan. Vart en tur på det nya IKEA som jag inte vart på och sedan kinamat, sååå gott!

Inga kommentarer: