Sidor

lördag 11 juli 2009

11 juli 2009

Vaknade till vid nio idag och såg faktiskt solljuset genom persiennerna. Men jag orkade inte kliva ur sängen, det var för skönt för att kastas bort. Varför jag vaknade såhär tidigt var pågrund av en dröm, den var.. inte konstig, inte ens underlig. Den var helt normalt men det som hände liksom fick mig att vakna. Drömde om mitt ex, såna drömmar vet man ju inte rikigt vad man ska tycka om. Kunde iallafall inte somna om efter det utan låg och kollade på datorn och lyckades sedan på något sätt somna om och vakna till nu vid ett.
..
Väntar på att Fine ska höra av sig senare så ska vi hitta på något men innan dess måste jag duscha och hosta upp all slem jag har i halsen, äckligt men sant.
..
Det som är det värsta med att vara sjuk är att jag kan inte prata ordentligt! Tappar rösten i mellanåt och nej, jag tycker om att kunna prata.
.

Kanske skulle behöva städa rummet också..

Inga kommentarer: