Sidor

söndag 12 juli 2009

Yesterday

Gårdagen vart på detta sätt att när jag väntade på att Fine skulle höra av sig så ringde Jens mormor mig och undrade om inte jag och Fine kunde släppa ut chincillan så den fick röra på sig och så vart det. Till Herräng och släppte ut odjuret och inte så lyckat var att dansarna som bor hos Jens har gjort nypressad apelsin juice eftersom Fine är allergisk mot det men de löste sig för vi tog istället med oss djuret till Mormor BL och fikade där. Var mysigt och vi var där nästan två timmar och drack kaffe, inte jag då eftersom det är äckligt och bullar.
..
Vi åkte hem och sedan gick kvällen till att vara sällskap till Fine som var fylletaxi. Hon tjänade då inte direkt dåligt på att göra det. För det första fick hon låna min pappas bil och då var det alltså han som stog för bensinen. Det hon behövde göra var att köra en bil hon tyckte om att köra och få pengar. Ge mig ett körkort tack? jag vill också!

Inga kommentarer: