Sidor

tisdag 7 juli 2009

Valentine on tv

Har ni sett Tyra Banks show? Idag handlar det iallafall om alla hjärtans dag. Där pratar de om presenter, lyckade och olyckade dejter och så vidare. Det går inget bra på tv de är väl det jag får skylla på eftersom jag tittar på det.
..
Detta fick mig att tänka på mina egna erfarenheter av alla hjärtans dag och jag måste faktiskt erkänna att jag har inte upplevt en olyckad alla hjärtans dag än. Jag har både vart i förhållande och singel under denna mytomspunna dag. Det gäller väl själv att kanske göra det bästa av dagen. När jag var singel firade jag det med Fine och vi bestämde då för att på skoj "förlova" oss och vi är det fortfarande. Med våran "förlovning" menade vi att vi ska hålla ihop genom vått och torrt så det vart mer som att byta ni vet såna bästis ringar eller annat som man kan göra.
..
..
I förhållande måste jag säga att det killar jag vart tillsammans med har lyckats otroligt bra. Att romantiken fortfarande lever är skönt att se. Dock är jag själv ganska dålig på att komma på presenter till dem..

Inga kommentarer: