Sidor

torsdag 6 augusti 2009

Åka biiiil

Trött, seg..vill sova mera. Vaknade vid åtta för att åka med Fine till Hallstavik för att inte vara ivägen när Mattssons ska åka. Väl hemma så åt jag frukost och somnade sedan på soffan som den lilla trötta sak jag är. Sov fram till att min far kom ner och sa åt mig att lägga mig i sängen och det gjorde jag på något sätt, minns inte hur antagligen gick jag. Och så vaknade man vid halv ett andra gången. Nu försöker jag hålla mig vaken med musik och att blogga. Gjorde innan det ett tamt försök med att kanske underhålla mig genom telefonen men jag var nog mest ivägen för Jens så la på relativit snabbt.
..
Uppdrag för idag blir att tvätta det sista jag behöver ha med mig till imorgon. För då ska jag och Fine bila ner till Borås och träffa Johan! Kommer bli sjukt kul, har vart tomt utan honom här eftersom jag vande mig efter två veckor.
..
Ut och kolla om det finns något intressant på tven och göra mig lite lunch eller nått.
..
Ringde från praktiken nyss också, in på onsdag och kolla in stället. Jag är faktiskt förväntansfull!

Inga kommentarer: