Sidor

onsdag 5 augusti 2009

Bara därför

Bra start på morgonen vatr det genom att äta frukost med pojkvännen och far på altanen i solen. Passade på att sola benen medan vi satt och pratade om resan till Thailand som kommer bli av nästa år. Sedan vart det att åka ut till Herräng där jag kastade av mig kläderna och la mig i en av solstolarna och lyssnade på musik. Det är bra härligt att känna solen mot kroppen! Övertalade Jens att göra mig sällskap ett tag. Sedan vet jag inte riktigt vart tiden tog vägen men vet att en timme gick åt att prata i telefonen. Vart en promenad som vanligt när Fine slutade jobba och man vart bra sugen på att lägga sig på stranden igen. Väl hemma igen vart det först glass med blåbär och sedan kanelbullar, mums! Nu är det fart på familjen Mattsson då allt ska packas ut i husvagnen för imorgon bär det av till Malmö för tävling under helgen.

Inga kommentarer: