Sidor

lördag 22 augusti 2009

Friends

Två dagar som spenderats med trevligt sällskap. Dessa beståd av Emma och Fine. Igår vart det en kväll framför tven då vi kollade på en film. En massa prat som vanligt, jag är ju så bra på att prata och vara nyfiken. Emma sov kvar och vi pratade i sängen tills vi båda somnade. Dagen idag började med att vara med Emma och när hon åkt så kom Fine och vi tog en promenad och handlade sedan fikabröd och åkte till Herräng. Vart en fika med Fine, Monika och Mormor BL. Magen stod i fyra hörn när Fine och jag gick våran vanliga sväng runt Herräng. Nu ligger jag i Jens säng eftersom jag ska spendera natten här ävenfast han inte är hemma. Borde kanske kännas skumt men det gör det inte. Blir väl lite tv tittande med Monika men nu ska jag på en promenad med Emma och Isak, som är hennes hundvalp. Har inte sett honom förut så jag kommer väl smälta.
..
Vi hörs!

Inga kommentarer: