Sidor

fredag 28 augusti 2009

Partyparty

Idag är det Emmas dag och den ska firas på korgen. Men innan det ska jag till min mor efter att jag och min far vart på systemet. Hos min mor ska jag bli grattad av lite släkt, inte märkvärdigt direkt. Sedan behöver jag fixa till mig så man ser mänsligt ut när Jens och jag ska åka till Norrtälje där det är förfest hos Linn. Nu när jag skrev detta vart jag påmind om att jag ska hitta twister och ta med det eftersom Emma vill köra fylletwister. Jag kommer bryta något ben eller något om jag försöker mig på det inpå kvällen. Planen är iallafall att efter förfesten gå till trädgården tror jag det var sagt. När krogen sedan stänger så kommer Monika och hämtar hem förhoppningsvis en hanterbar full blondin och hennes så alltid syns-inte-att-han-är-full-son.
-.-
Imorgon bitti blir det ingen sovmorgon då Gustaf kommer med bussen till Hallstavik vid nio tiden tror jag att det är. Vi ska bara ha det hur trevligt som helst och vid 5-6 tiden så är det Jens som han ska umgås. Jag ska på sexparty och tjejmiddag med tjejerna precis som det låter. Killarna ska då ha en pokerkväll, en killkväll med andra ord.

Inga kommentarer: