Sidor

torsdag 20 augusti 2009

sjuk

Igår kväll vart man sjuk också. Illamående och feber kom och la sig som en filt över mig. Fine kom förbi en sväng och vi promenerade. Magen ville vrida sig ut och in men febern kändes inte pågrund av kyla. Detta resulterade att jag är hemma idag från praktiken. Ringde dit tidigt i morse och pratade med min handledare. Somnade om direkt efter det och vaknade inte fören vid två tiden, sömnen var med andra ord behövd. Ringde Jens för att fråga om inte han skulle kunna komma hit efter skolan och handla med mig men han hade kommit hem tidigare än vad jag trott. Vart att prata med honom en halv timme sedan började jag ta hand om tvätten för att försöka städa mitt rum lite. Snart får jag väl börja laga middag och Jens skulle komma förbi så handlar vi då. Ska bli skönt att få pussa på honom om han tillåter trots min sjukdom.

Inga kommentarer: