Sidor

torsdag 27 augusti 2009

Uselt Patricia

Jag börjar bli dålig på att blogga, skriva överhuvudtaget men jag är slut varje dag efter praktiken så jag i princip kommer hem, äter och sedan kollar på tv tills jag somnar. Finns egentligen jätte mycket att skriva om så det är ganska irreterande. Så en sammanfattning kanske skulle vara på sin plats.
..
Nu är det min andra praktik vecka på BMC och jag trivs. Jag är också överkänslig mot tvättmedlet som de använder vilket resulterade i utslagen som jag nämde och nu så slipper jag vika tvätt för att slippa klia sönder min kropp sedan. Männsikorna där är roliga, pratiga och har en bra sammanhållning. Vi pratar och diskuterar i princip allt och mycket barnprat har det blivit eftersom Mia är gravid och ska få barn runt den 17 oktober. En annan tjej som arbetar där heter Jessika och är några år äldre än mig och hon har gått på Jälla och hamnade på BMC med fast anställningen efter samma praktik som jag gör nu.
..
Idag fyller jag 19 år men har inte vart så speciellt. Familjen har grattat och jag har haft migrän och vart på uselt humör som gått ut över Jens.
..
Jag fick också ett roligt och oväntat samtal från min lumparkompis Gustaf! Saknar den lilla knasbollen men det behöver jag inte göra så mycket längre eftersom han kommer hit på lördag och slaggar.
..
Imorgon är det utgång för Emma som fyller 18 år men mer om det får ni veta imorgon.
..
Uppdatering som sagt! ha de <3

Inga kommentarer: