Sidor

fredag 25 september 2009

Ett steg närmare

Idag kändes det som man gick i skolan igen och det kan ju bero på att jag gick upp vid 6 efter 4 timmars sömn. Självklart var inte Roland i skolan bara för att jag åkt in just för att prata med honom men jag hittade på andra saker att göra. Bokade ett möte med Britta och sedan pratade jag med Åsa en lång stund. Hon är verkligen en av favoriterna på den skolan. Satte mig sedan vid datron och började med att göra ett av traktorteori testerna. Efter tre försök så vart det godkänt och jag hann då med bussen som gick halv tio.
..
Kom hem och gick till min mor för att få pengar tillbaka och sedan körde hon och min syster hem mig till min pappa där jag nu har städat badrummet nere och torkat ovanför skåpen i köket, ÄCKLIGT är allt jag säger! Skar mig på kylskåpet lyckades jag också med.. fråga inte hur.
..
Nu är det bara att ta det lugnt tills Jens kommer och lämnar pappas icakort sedan blir det nog att duscha och efter 4 skulle Emma vara här :) trevligt trevligt.
..
Ha en trevlig fredag! :)

Inga kommentarer: