Sidor

söndag 20 september 2009

I like to talk

Tog en promenad ute i mörkret och alla lampor var släckta på den vanliga vägen jag brukar gå. Var lite små läskigt att inte se vägen och bara vänta på att jag skulle gå rakt ner i ett dike men jag klarade mig. Ringde Jens och pratade med honom medan jag gick. Väl hemma hoppade jag in i duschen och nu väntar jag på att Tobbe ska komma och hålla mig sällskap och väcka min döda mobil till liv. Ska låna en laddare av honom eftersom min laddare är försvunnen, inte förvånad. Mina saker brukar försvinna av sig och komma tillbaka när man skällt på mina syskon. Men det är INTE de som tagit sakerna.. säger de iallafall. Får väl tro att det är små mystiska varelse som tar mina kläder, smycken, borstar, smink, laddare och underkläder.

Inga kommentarer: