Sidor

måndag 21 september 2009

Övervaken

Jag börjar ana en dålig vana, att inte somna fören vid 05. Men jag kan helt enkelt inte somna vet inte varför. Låg där vaken och fick låsas sova medan min pappa gick upp för att gå till jobbet. Men det vart inte sova bort halva dagen iallafall. För Jens ringde och väckte mig som vi bestämde. På något sätt blir jag alltid övervaken när han ringer. Kastade iallafall på mig en morgonrock och gick ut med hans biologiböcker men han var mer intresserad av att kyssa på mig. Inte mig emot direkt, ville dock inte att han skulle åka.
..
Nu sitter jag här vid datorn och jag tror att jag inte kommer kunna somna om ävenfast jag försöker men man ska väl aldrig säga aldrig. Ska iallafall lägga mig och läsa ut boken nu och ta mig lite frukost och sedan blir det att vänta på att Jens slutar skolan.

Inga kommentarer: