Sidor

måndag 21 september 2009

Isblock

Jag fryser något otroligt om mina fötter! På senaste tiden har de mer och mer börjat fungerat som isblock känns det som. Kanske borde ta och köpa mig ett par mysiga och varma tofflor om jag vill ha kvar mina tår när vintern närmar sig.
..
Förkärlek att skriva listor, är det bara något jag lider av? Har suttit idag och skrivit saker som jag kommer på att jag behöver eller vill köpa. Jag har skrivit listor på trakorteorin. Listor på vad som behövs handlas hem. Lista över vad som händer i veckan.. ojoj, detta verkar inte vara bra.
..
Sitter här ensam och kall om fötterna och väntar på att Jens och min pappa ska komma hem från handbollsträningen. Är lite roligt att de tränar samtidig och att pappa har vart hans tränare. Aja, de verkar trivas tillsammans så jag ska väl inte klaga. Det jag gnäller på är att jag är trött och min säng är varm och skön och det som saknas just nu är Jens kropp i den.

Inga kommentarer: