Sidor

måndag 21 september 2009

Planering

Då var det dags att klä på sig för Tove tänkte komma hit cyklandes och eftersom vi ska ner till centrum så känns kläder som en bra idé. Min vecka har börjat bli planerad och jag tycker om att veta att jag har saker att se fram emot :)
..
Veckan:
..
Måndag: Träffa Tove och sedan sova med Jens.
.
Tisdag: Åka in till skolan och göra körkortsteori.
.
Onsdag: In till skolan och sedan åka vidare in till stan för att fika med Hanni.
.
Torsdag: Åka med Jens in till Norrtälje och skriva in mig på arbetsförmedlingen.
.
Fredag: Antingen åker jag in till skolan på förmiddagen eller så är jag hemma och läser i boken. På eftermiddagen blir det middag inne i Norrtälje för att gratta Emelie på Trädgårn. Sedan när jag kommer hem därifrån så är Johan här.
.
Lördagen: Johan är här ofc men det är också tävling i Hallstavik så ska dit och kolla på Jens. Sedan Uppsala med pojkarna för att kolla på bio.
.
Söndagen: Johan åker hem på eftermiddagen.. och sedan spenderas nog kvällen med Jens.

Inga kommentarer: