Sidor

onsdag 23 september 2009

Jäkla småsyskon

Mina syskon lyckas alltid skrämma upp mig. Felicia ringde och detta vart våran konversation:
..
F- Hej, är du med Jens?
J- Nej, det är jag inte
F- Okej, det var mindre bra..
J- Jaså, varför?
F- För att Caroline har skärt sig på en kniv och det blöder ganska mycket..
..
Vid det här laget så började hjärtat slå hårt. Försökte få tag på Jens och han tränade med andra ord han svarade inte. Ringde Monika för att få numret till Crister. Ringde Crister och bad och få pratat med Jens, han säger att Jens ringer upp senare. Medan jag väntar på att Jens ska ringa ringer min mor och jag blir galen för att hon tar ju upp linjen så inte Jens kan ringa. Det var kaos men löste sig tillslut iallafall. Jag, Jens och Caroline åkte in till Norrtälje och kollade såret som bara behövdes tejpa ihop och så vart det mcdonalds eftersom jag inte hann äta middag.
..
Det är vid såna tillfällen av kaos och panik som jag inser vilken lugnande effekt Jens har på mig. Och att han ställer upp för både min mor och syster gör mig rörd.
..
Jag älskar honom något otroligt <3

Inga kommentarer: