Sidor

lördag 12 september 2009

Knöl i axeln

Fine smsade mig och undrade om vi inte skulle sola och så blev det. Jag gick till badhuset och bokade tid och både henne och mig men jag gick direkt och solade. Var grymt skönt men tyckte att de där 14 minuterna gick väldigt snabbt jämfört med vad det brukar kännas. När jag hade bytt om och skulle gå kom Fine och vi bestämde att det skulle bli en promenad. Väl hemma så kom Jens och höll mig sällska tills Fine kom och sedan vart det nästan våran vanliga vända fast kortare eftersom vi båda var så slut i kroppen efter att ha legat sjuka.
.
..
Nu är jag iallafall ute hos Jens. Jag ligger här med liniment och vätekudde på axlarna eftersom jag har världens knuta eller något sånt liknande i axeln. Inte kul för den gör ont! Jens sitter vid sin dator och spelar spel. När jag är klar med axelbehandlingen så blir de så tusan att mysa och inte sitta vid datorn.
..
Jag älskar min karl <3

Inga kommentarer: