Sidor

lördag 12 september 2009

Tidigt eller sent?

Somnade sent idag, varför säger man att man somnar sent när man egentligen somnar tidigt på morgonen? Iallafall klockan halv fem var sista gången jag kollade på klockan så någongång efter det lär jag ha somnat. Drömde som vanligt men denna gången var det inte något konstigt eller onaturligt. Var bara jag och Jens som låg i en säng och pratade medan han låg och smekte mig på ryggen. Vart lite förvirrade när jag vaknade för att jag var själv men Jens hade ju vart här. Kom på det någon minut senare att jag drömt - besvikelse.
..
Men iallafall idag så ska jag till Jens inte direkt något chockerande men iallafall. Har inget inplanerat utan det blir väl bara att njuta av sällskapet. Just nu väntar jag på att han ska ringa och säga när han ska hämta mig och lämna killarna. JAG lyckades till och med ringa och VÄCKA honom?! Såhär länge sover han aldrig med mig.. nu jäklar ska han få se min vrede! ;)

Inga kommentarer: