Sidor

torsdag 22 oktober 2009

Oh, smashing, groovy!


Gårdagen spenderades med Fine och Tobbe då vi först var hos mig en sväng och de hade pysselverkstad medan jag städade mitt skrivbord lite grann. Vi hamnade hos Fine iallafall och där vart det chips, dipp och cola och två Austin Powers filmer :) Ooo, Behave baby!
..
Kom hem till tolv tiden och gjorde mig klar för att sova men lyckades på något sett se två avsnitt Buffy iallafall.. Vet inte hur eller när jag somnade men jag lyckades iallafall. Nog för att jag slog upp ögonen vid 06:20 och då kändes det som jag inte sovit. Tänkte gå upp tidigt men det försöker vart misslyckad då jag var så trött så jag somnade sittandes. Men var iallafall vaken vid tolv tiden bättre det är vid halv två..
..
Har startat en maskin med tvätt så pappa inte kan gnälla på att jag inte gör något. Har tagit hand om det som låg i tvättmaskinen också och nu blir det bananplättar till frukost!

1 kommentar:

ida sa...

vad är banan plättar? :d