Sidor

måndag 9 november 2009

Ajoooo

Jag måste ha lyckats med att slå mitt högra öga mot Jens axel i natt eller nått för jag har ont. Blir påmind om det varje gång jag blinkar eller tittar för mycket åt ett håll. Men jag tror att det ÄR JENS AXEL som var på mitt öga och inte värt om.
..
Ibland inser man saker och idag insåg jag en sak. Jag och Felicia är ganska lika. Måste ligga i släkten antaligen att inte våga be om hjälp. Men efter att ha kramat och prata med henne hoppas jag att jag har lyckats med att vara en ganska omtänksam storasyster. Jag gillar mina syskon ganska mycket egentligen men ibland så gör dem de svårt att visa det.
..
Vart lite GH nu på kvällen. Felicia kunde inte hålla borta längre så medan Jens och jag duschade så spelade hon och nu när hon gick för att sova hoppade Jens på det direkt för att se om han fortfarande är så bra som han var förut. Killar och bevisa saker, suck :)
..
Nej, dags att sova och krama på sweetiepie <3

Inga kommentarer: