Sidor

tisdag 10 november 2009

Han red iväg

Idag vaknade jag klockan sju för att gå upp och se till att Felicia inte försov sig idag. Jag kunde inte somna om fören jag såg att hon gick utanför dörren så låg vaken en timme i sängen. Sedan somnade jag och vaknade 40 minuter senare när Jens åkte iväg till skolan och efter det sov jag som en stock och drömde om att man skulle äta godis för att överleva och man var som en klan och jätte många kvinnor var gravida, jag inräknad. Vi var antagligen flyktingar eller så hade alla andra människor dött. Men jag fick en liten flicka och vilken lycka de var att hålla henne i mina armar. Det som var mindre kul var att Jens hoppade upp på en häst och red iväg från mig. FY JENS i drömmen!
..
Vaknade av ett sms från Johan och sedan dess har jag vart vaken. Funderar på att göra en ordentlig frukost för det är ju snart lunch tid. Mitt ögon är värre idag till och med svullet.. not funny.

Inga kommentarer: