Sidor

fredag 20 november 2009

ZzzZzzz

Har somnat om två gånger verkligen sådär *poff* som jag önskat. Synd bara att jag verkar kunna det på dagarna men inte på kvällarna när jag egentligen ska. Men men är väl bara att vara tacksam.
..
Vaknade av telefonen och det var pappa som ringde och sa att han jobbar över lite grann. Sure, kan ju inte hindra honom direkt. Han tyckte jag lät sjuk, det tyder bara på att jag är sjuk på riktigt som han kallar det. Snart skulle väl Fine komma förbi och så tar vi en promenad, jag behöver komma ut ur sängen om jag inte ska växa fast.
.
Vad som händer ikväll har jag ingen aning. Inga planer på en fredag, ganska vanligt för att vara mig. Förstår inte det där att man måste festa varje fredag. Vet iallafall att jag inte ska vara med Jens. Jag ger honom lite egen tid nu efter att vi vart konstant i över två veckor.

Inga kommentarer: