Sidor

onsdag 23 december 2009

Inget passar!

Vaknade och ganska snart efter det åkte vi mot Uppsala för att pappa skulle handla julklappar och jag kolla på en nyårsklänning. Vem tror du lyckades bäst med sig uppgift? Jo, min pappa men det kan vara för han hade mig med sig. Prövade den klänningen jag var sugen på men den satt inte bra på mig, vilket jag inte tyckte något jag prövade gjorde. Så nu har iallafall systrarna och Jens inhandlade julklappar är bara min kvar.
..
Jag har två alternativ antingen så får jag beställa en klänning som pappa betalar eller så får jag pengar till ett par skor som jag hittade inne på belles shoes eller pengar till en klänning. Vill ha skorna men sparar pengar om pappa köper klänningen. Men problemet som uppkommer då är följande: Alla klänningar som är i min storlek är slut på Nelly.se och om jag beställer en och den är för stor eller för liten så har jag inte tid att fixa till det.
..
Känns som jag får leta klänning på fredag när det är mellandagsrea och jag har Fine med mig som kanske kan få mig att hitta något. Är lite chockerad över att killarna inte klagade idag medan jag drog med de i flera affärer.
..
Dagen innan julafton, det känns sjukt att tänka så men det är ju så.

Inga kommentarer: