Sidor

tisdag 22 december 2009

Julmys med kompisarna

Till och börja med så kan jag ju säga att tabletterna verkade inte så bra på mig eller så tog jag en för lite eller nått. För visst vart jag seg och skön i kroppen men det höll inte i sig eftersom jag hade annat för mig istället för att sova. Så funkade väl sådär men kanske hade funkat bättre om jag tagit en till.
..
Dagen har spenderats med att först vid tio vara i Norrtälje då Jens skulle till läkaren och sedan vart det att springa runt på stan två gånger och följa med när Jens, Monika och Christer kollade på julklappar. Sedan springa runt på willys och handla en jäkla massa julmat. När de vuxna var på banken gick jag och Jens till Linn och Viktor.
..
Kom hem och skalade 3 kilo potatis och skalade dessa också. In i bilen och landade hos Emelie där det vankades julbord med kompisarna. Mycket mysigt och trevligt och nästan alla var där, tummen upp för det.
..
La mig i badet när vi kom hem och nu ligger Jens och sover halvt på mig så höften värker. Men iallafall borde sova nu för det blir upp tidigt imorgon för att åka till Uppsala med pappa och älskling!

Inga kommentarer: