Sidor

onsdag 6 januari 2010

borde kanske sova..

Ligger här klockan halv tre och har inte somnat. Jens där emot verkar ha somnat, vill inte röra honom ifall det är så. Igår hade jag det mycket trevligt, uppskattade alla små saker som hände.
Promenaderna med Fine och vovsan. På något sätt när vi skulle gå så fick vi krypa i snö, väldigt roligt och jobbigt! Så den vägen gick vi bara en gång för annars hade nog vi haft träningsvärk idag. Var hos Jens mormor och skulle lämna ett par byxor som hon ska sy upp och då vart det fika där. Mysigt vart det och några kakor slank ner.
-
Jens och jag låg i sängen och kollade på tv när han inte spelade NHL vilket var några timmar idag. Låg och sjöng tillsammans, var glada att ni inte hörde men vi tycker om att göra så iallafall. Och han sjunger knappt när andra är med så får mig att känna mig speciell. Fick en god middag som Fine lagade och satt vid matbordet och umgicks. Detta att sitta vid ett matbord tillsammans under middagen händer knappt i min familj längre. Vet inte när man använde matbordet hos pappa senast fast hos mamma används det lite flitigare.
..
Nu kom jag in på annat men ja, det är väl dagen i helhet men det saknas små saker som inte går att beskriva med ord.

Inga kommentarer: