Sidor

onsdag 6 januari 2010

Not a turn on.


Klockan fem är det sista jag kommer att jag såg innan jag måste ha somnat. Sedan helt plötsligt så var klockan halv åtta och väckarklockan ringde. Jag som på kvällen sagt att Jens skulle få mig att vakna då ångrade mig just då när klockan ringde. Ville inte upp ville sova mera och han var inte så hemskt och jag vaknade till av mig själv. Gick upp och det var -25 grader utomhus..det är sjuksjukt kallt. Det var -16 när jag och Fine gick igår, uscha! Men iallafall efter att ha vart vaken till tio somnade jag in och vaknade igen vid halv tolv.
...
Just nu har jag bara hunnit få på mig lite kläder, ätit frukost och druckigt varm oboy. Många ljud här i huset. Hunden gnäller efter Fine, Robin cyklar på motionscykel på övervåningen det låter som en jetmotor ner plus att han stönar till då och då. Mindre upphetsande. På tven är det katten Gustaf och jag tänker bara på min pappa när jag ser den. Bara för att han tycker han är så rolig och har ex antal sängkläder med honom på.

Inga kommentarer: