Sidor

tisdag 26 januari 2010

Dagen i sin helhet

Idag skaffade jag mig ett lånekort på biblioteket och jag verkade så gammal när jag gick fram för att låna boken den tusende gången och bibliotikarien visade mig till en maskin som skulle fixa lånet. När började man med maskiner?!
..
Sedan grattade jag pappa en sväng och tog mina väskor till min mamma. Pussade Jens hejdå och kort där efter stod Johan i dörrhålet (: Har blivit en lång promenad med Fine och sedan har vi mest kollat på tven. Imorgon är det tidigt uppgång till Norrtälje och coachmöte, inte taggad för fem öre.
..
Annars har jag fått planer i helgen iallafall, hade helt glömt bort att Joakim och Per (ja, de är homosexuella) ska ha inflyttningsfest så på lördag bär det in mot Stockholm och träffa folk. Känner bara Joakim, Johan och Fine så det ska bli intressant att träffa nytt folk. Får se om vi sover kvar eller åker hem på kvällen. Och fördelen med att inte ha körkort, man behöver inte hålla sig nykter! Sedan är de väl flera nackdelar med att inte ha ett men ändå..

4 kommentarer:

Linn sa...

jag vet när dom började använda maskiner:D haha för jag var med och ändrade i systemet!

det var i juni-08:D shinfo haha

Unknown sa...

Heheh jao :)

Nja man måste anmäla sig på internet först så de har vi gjort nu... Showdans typ :)

Madde sa...

Råka glömma siriva att de va från mig x)

Hanna sa...

i väsby har vi haft maskiner väldans länge :P